W moim sklepie jubilerskim od zawsze dbałam o jakość oferowanej biżuterii. Sprzedawałam tylko taką biżuterię, która była wykonana ze złota, bądź srebra. Dlatego też ceny były dość wysokie, ale przecież za jakość się płaciło. Nie miałam żadnej konkurencji i mogłam decydować o wysokości marży.

Pierścionki z bursztynem w nowych cenach

srebrny pierścionek z bursztynem cenaKiedy w okolicy pojawił się kolejny sklep z biżuterią, to zauważyłam, że wiele osób zaczęło tam robić zakupy. Musiałam coś zaradzić a najlepszym rozwiązaniem było obniżenie cen. Najchętniej wybieranym produktem był srebrny pierścionek z bursztynem cena tego pierścionka była dość spora i dlatego postanowiłam zmienić koszt jego zakupu. Przeanalizowałam wszystko i dokonałam obliczeń, które ukazały mi o jaką sumę mogłam obniżyć cenę pierścionków ze srebra. Ustaliłam nowe ceny pierścionków z bursztynem i na oknie sklepu powiesiłam ogromną kartkę z napisem: Obniżka cen. Liczyłam, że to przyciągnie uwagę klientów i tak się stało. Pierścionki w nowych, mocno obniżonych cenach sprzedawały się doskonale. Ja i tak miałam z tego spore zyski i nic tak na prawdę nie traciłam. Zyskałam za to więcej nowych klientów. Mój sklep jubilerski był dość luksusowy i biżuteria, którą oferowałam była najwyższej jakości. Pierścionki z bursztynami były najbardziej cenione i najchętniej kupowane przez klientów z całego miasta. Ceny miały ogromne znaczenie, ponieważ nikt nie lubił przepłacać. Dobrze postąpiłam wprowadzając niższe ceny na tę biżuterię.

Po kilku miesiącach właściciel tamtego sklepu jubilerskiego zamknął interes. Przeniósł się do innej części miasta i wynajął lokal w nowo wybudowanej galerii handlowej. Znowu miałam klientów na wyłączność i ten fakt mnie bardzo cieszył. Wszyscy robili zakupy tylko w moim sklepie.