Zakładając firmę z kolegą w Poznaniu sporo ryzykowaliśmy, ale postanowiliśmy spróbować. Mieliśmy wszystko zapięte na ostatni guzik i plan działania wydawał się rozsądny i gwarantujący sukces. Tliła się w nas nadzieja, że sklep sportowy otwarty w centrum Poznania będzie strzałem w dziesiątkę.

Ulotki z drukarni offsetowej

drukarnia offsetowa w poznaniuWiele spraw ustaliliśmy już wcześniej bowiem działalność tą planowaliśmy od dłuższego czasu. Staraliśmy się podejść do naszego biznesu jak najbardziej profesjonalnie i wcześniej załatwiliśmy wiele formalności. Ustalony wśród nas był podział obowiązków i obszar działania, za który każdy z nas odpowiadał. Mi trafiło zagadnienie ulotek, które miało promować nasz sklep i przyciągnąć klientów. Zadanie to uważałem za jedno z ważniejszych do spełnienia, ponieważ uważałem, że reklama jest dźwignią handlu i bez niej ciężko będzie zaistnieć na rynku. Drukarnia offsetowa w Poznaniu, którą wybrałem do produkcji takiej ulotki należała do najlepszych na mieście. Nie chcieliśmy na tym oszczędzać gdyż mieliśmy zamiar kolportować ładne reklamy, które spełnią swoje zadanie – przyciągną klientów. Wybrałem taki rodzaj drukarni, ponieważ jest to najprostszy i najszybszy sposób na powstanie wieli kopii. Drukarnia ta posiada technologię oraz maszynę, która pozwala na powielanie ulotek bardzo wydajnie, a proces druku odbywa się w sposób zautomatyzowany. Polega to na tym, że obraz przenoszony jest na podłoże drukowe poprzez cylinder pośredni, a który pokrywa guma offsetowa, nazywana w branży obciągiem. To wszystko sprawia, że sposób druku jest prosty i wydajny. Z kolegą zamówiliśmy sporą ilość, sięgającą tysiące ulotek, przez co cena usługi jest korzystna dla nas, co jest dla nas ważne jako początkujących przedsiębiorców. Kolejnym argumentem za wyborem drukarni offsetowej była jakość druku, jakie firma oferuje. Można powiedzieć, że ta metoda pozwala na perfekcyjne odwzorowanie obrazu, który przenosi na papier, w naszym przypadku przedstawiającego ulotki.

Wzór ulotek oraz ich druk okazały się bardzo dobrym pomysłem, ponieważ reklamy prezentowały się bardzo dobrze estetycznie, a produkcja ich wielu kopii pozwoliła rozpowszechnić je po całym Poznaniu. Drukując je i kolportując jeszcze przed otwarciem naszego sklepu zyskaliśmy świetną promocję, którą potwierdził sukces pierwszego dnia otwarcia i kolejnych dni.