Apartament dla całej rodziny

Jakiś czas temu zdecydowałam się na zimowy wyjazd w góry. Bardzo długo szukałam odpowiedniego miejsca noclegowego, w którym mogłabym zatrzymać się całą rodziną. Nie byłam także pewna, czy oferty zamieszczone w Internecie zgadzają się z realnymi warunkami. Zaryzykowałam, czego dowodem są wspaniałe wspomnienia i chęć powrotu!

Wynajem apartamentu – tak czy nie?

karpacz apartamenty do wynajeciaPoczątkowo próbowałam szukać apartamentu do wynajęcia wśród znajomych. Polecone miejsca bywają sprawdzone, a co za tym idzie – bezpieczne. Nie znalazłam jednak nic odpowiedniego dla mojej dużej rodziny. W takich sytuacjach posiadanie trójki dzieci wydaje się problematyczne. Z pomocą przyszły mi strony internetowe. Jeśli interesuje nas karpacz apartamenty do wynajecia znajdziemy na wielu stronach internetowych. Byłam zachwycona już po pierwszym kliknięciu. Apartamenty zlokalizowane były niedaleko stacji kolejowych, sklepów, a także centrum miasta. Były w idealnym punkcie, co już na wstępie mnie zachwyciło. Część mojej rodziny, która chciała wynająć drugi apartament, miała dojechać na miejsce samochodem. Wiele apartamentów posiada bezpłatny, strzeżony parking, co również jest udogodnieniem dla osób posiadających auta. Większość apartamentów jest nowa, wykończona w nowoczesnym stylu, co pozwalało nam poczuć się bardzo komfortowo.  Pomimo niedalekiej odległości od stacji kolejowej, nasz apartament był cichy, co pozwalało na maksymalny odpoczynek. Nasz apartament posiadał również dostęp do całkowicie wyposażonej kuchni, dzięki czemu kolację gotowaliśmy i jedliśmy razem, nie wydając dodatkowych pieniędzy na jedzenie w restauracji. Posiadaliśmy również ekspres do kawy, a także zaparzacz do herbaty. Dużym plusem była również możliwość zabrania naszego psa – za dodatkową opłatą nasz zwierzak mógł spędzać z nami wakacje. Właściciele apartamentowca zapewnili nam także dostęp do łóżeczka dziecięcego, dzięki czemu nie musieliśmy zabierać z domu własnego. Dostęp do pralki zagwarantował nam powrót z czystymi ubraniami, a także możliwość spakowania mniejszego bagażu. Do wyboru mieliśmy wannę, lub prysznic, lecz zdecydowaliśmy się na to pierwsze – głównie dlatego, że nie mamy wanny w domu. Apartamenty można dobrać pod siebie z uwzględnieniem liczby członków rodziny. Nie musiałam rozdzielać nas na różne apartamenty, znalazłam jeden duży, który bez problemu pomieścił całą piątkę.

Następne wakacje z pewnością spędzę w podobnym miejscu, ponieważ mieszkanie w tak luksusowym apartamencie przyniosło wielką radość nie tylko mi, ale i całej mojej rodzinie. Rezerwacja apartamentu przebiegła szybko i sprawnie, wybrałam dogodny termin i wpłaciłam zaliczkę. Od jakiegoś czasu planuję już kolejny wyjazd.